Logotypy – logo firmowe w wersji wektorowej.

Szybkie terminy realizacji.

Każde logo tworzę indywidualnie, biorąc pod uwagę różne aspekty. Będzie widniało na wszystkich materiałach drukowanych jako nieodłączny element Twojej firmy. Logo powinno być proste, a zarazem oddawać charakter. Zasada jest prosta, widząc logo, wiem czym się zajmuje dana firma.

Logo tworzę za pomocą linii i precyzyjnych punktów, ponieważ tylko logo wektorowe nadaje się do druku i będzie zawsze dobrze wyglądać. Jeśli logo dobrze wygląda na ekranie Twojego komputera, nie znaczy to, że będzie dobrze wyglądać na wizytówce, ulotce, czy gadżetach reklamowych. Logo w formacie grafiki rastrowej (jpg, tiff lub png) może spowodować wiele kłopotów przy druku. Ogólnie mówiąc, grafika rastrowa jest dobra do Internetu, a grafika wektorowa jest dobra do druku.

Estetyka

Nie może zabraknąć logo. Widzę wiele wizytówek, które są nieprofesjonalnie zaprojektowane. Często brakuje nawet logo. Dlaczego? Bo po prostu jeszcze go nie ma. To jest błąd. Twoje produkty lub usługi, które oferujesz zawsze można jakoś przedstawić za pomocą symbolu – np. w formie logo? Dlatego należy zleć projekt grafikowi i umieść je na swojej wizytówce!

Minimalizm

Twoje logo ma szczególne znaczenie. Jest to twarz Twojej firmy. Twoi klienci utożsamiają z nim Twoją firmę. To w zasadzie decyduje o tym, jak klienci myślą i czują się w Twojej firmie. Dlatego można powiedzieć, że logo firmy jest ważnym czynnikiem w sukcesie Twojej firmy. Dlatego opracowanie logo firmowego należy powierzyć grafikowi, ponieważ liczy się pierwsze wrażenie.

Autentyczność

Dobrze przemyślany projekt logo wzbudza zaufanie. Logo jest tylko jednym z elementów kompletnego projektu korporacyjnego. Ciągłość w wyglądzie logo sprzyja zaufaniu i wiarygodności. A zaufanie jest najsilniejszą więzią między firmą a klientem. Im bardziej przejrzysty jest wygląd wizualny firmy, tym bardziej jednoznaczna i profesjonalna jest jej obecność.