Dzięki identyfikacji wizualnej wyróżniasz się z tłumu.

Liczy się pierwsze wrażenie

Wysokiej jakości wydruki cyfrowe dla instalacji zewnętrznych, wyświetlaczy lub menu są szczególnie przydatne, aby przekonać klientów o Państwa zaletach. Dobrze przemyślane i innowacyjnie zaprojektowane oferty i cenniki są o wiele przyjemniejsze do czytania, nie sądzisz?

Dzięki skorelowanemu projektowi wizytówek, papeterii oraz folderów służących w kampaniach reklamowych, Twoja firma wygląda poważnie i profesjonalnie. Chętnie opracujemy wspólnie z Wami identyfikację wizualną, aby Wasza firma stanowiła jedną całość.

Wizytówki jako nośnik reklamowy do bezpośredniego kontaktu z klientem.

Wizytówka jest zazwyczaj pierwszym kontaktem z klientem. To tutaj robi się pierwsze wrażenie!

Z dobrze zaprojektowaną wizytówką, która doskonale odzwierciedla Ciebie i Twoją firmę, prawie nic nie może pójść źle. To o wiele więcej niż tylko kawałek papieru. Wybór papieru, kolorystyka, czcionka, możliwe wykończenia… to wszystko składa się na dobrą wizytówkę.

Projekt wizytówki w projektowaniu graficznym (Baner )

Pierwszy kontakt musi być właściwy

Wizytówka to tradycyjnie mała kartka, na której zapisane jest imię i nazwisko oraz inne dane kontaktowe przedsiębiorcy, takie jak adres, telefon, adres e-mail i strona internetowa. Jest ona wymieniana podczas pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem w celu nawiązania i wzmocnienia więzi. Wizytówki – czyli „business cards” – są nadal niezwykle ważne w dzisiejszym świecie zawodowym. Niestety, w bardzo niewielu przypadkach nie spełniają one swojego zadania i w efekcie czego, nie są zapamiętywane.

Kreatywny projekt wizytówki

Kreatywne wizytówki są niezbędne do przyciągnięcia klientów, szczególnie dla początkujących firm. W połączeniu z jednolitym papierem, pomagają one w budowaniu rozpoznawalności i wzmacnianiu marki. Wizytówka to nie tylko dane kontaktowe do partnera, ale także reprezentacja całej osoby i tego, co nas wyróżnia. Dlatego najlepiej byłoby już bezpośrednio na wizytówce podkreślić swoją osobowość, dzięki której odróżniasz się od konkurencji. Jednak, aby już przy pierwszym kontakcie przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta, potrzebna jest pomysłowość.